2016. május 16., hétfő

Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés


Fülszöveg:
A függetlenségét szenvedélyesen védelmező Camille Camlin, becenevén Cami boldogan hagyta a háta mögött a gyermekkorát, mielőtt az véget ért volna. Dolgozik, amióta megszerezte a jogosítványt, és a főiskola első éve óta albérletben lakik. Most a Red Doorban pultos, és a munkán meg főiskolai óráin kívül nincs másra ideje. Trenton Maddox az Eastern Állami Egyetem koronázatlan királya volt, aki már középiskolásként egyetemista lányokkal járt. A barátai irigyelték, a nők be akarták törni, de miután egy tragikus baleset fenekestől felforgatta az életét, Trenton otthagyta az egyetemet, hogy megbirkózzon iszonyatos lelkifurdalásával. 
Tizennyolc hónappal később Trenton otthon lakik özvegy édesapjával és egy helyi tetováló szalonban vállal munkát, hogy fizetni tudja a számlákat. Amikor már azt hiszi, hogy az élet visszazökkent a megszokott kerékvágásba, a szeme megakad a Red Doorban egyedül üldögélő Camin. 
A lány hisz abban, hogy sikerül szigorúan plátói szinten tartania a Trentonhoz fűződő friss barátságát. De amikor egy Maddox fiú szerelmes lesz, az örökre szól – még akkor is, ha esetleg Cami miatt hullik szét a már így is szétforgácsolódott családja.

Véleményem:
Huh! Mit ne mondjak! Nehéz szülés volt, de jelentem: KÉSZ! Elolvastam! Végig szenvedtem rajta magamat és most itt vagyok, hogy véleményt mondjak e remek műről!
A Gyönyörű sorcsapás sorozat befejeztével egy dolgot tudtam biztosan: Nekem kell Trenton története is!
Nyílt titok, hogy Travis és Abby csak az utolsó kiegészítő novellában kerültek csak közel a szívemhez, de a mellékszereplőkre és főként a Maddox családra már akkor nagyon kíváncsi voltam.

Sajnos hatalmas nagyot csalódtam az egészben.
Csak egy hajszál választ el attól, hogy ízekre szedjem szét az egész sztorit. 

A végén a nagy csavar engem nem nagyon tudott meglepne, ami lehet azért van mert túl sok krimit olvasok :DT.J.-nek már csak a monogramja is árulkodó volt!
Innentől kezdve az egész szituációra ferde szemmel tekintettem. Az elején abban a téves illúzióban ringattam magamat, hogy végre kapok egy normális, csavarok -és eszetlenségek nélküli könyvet Jamie McGuire-től, de nem így lett. 


Azért nem landolt még a kukában az egész könyv és az alapsorozat sem, mert mindig találtam legalább egy olyan szereplőt, aki miatt érdemes megtartanom az egészet. Hangsúlyozom:



NAGYON VEGYES ÉRZÉSEIM VANNAK!


Trentonban nem csalódtam. Hozta azt a formáját, amit megismertem és talán egy kicsit jobban belopta a szívembe magát ebben a történetben. Azt azért cáfolnám, hogy tipikus Maddox, mert ehhez csak egy összehasonlítható alanyom van, de abban egyetértek, hogy Travishez hasonlóan ő is küzd a hölgyért. Emellett megvan minden olyan tulajdonsága, ami szerethetővé teszi a karakterét. Vicces, odaadó, gondoskodó, megbocsájtó  és megfontoltabb mint a testvére. Tehát Travis keményebb és mégis lágyabb, simulékonyabb énjét kaptuk meg.
Ráadásul kaptunk hozzá egy igen aranyos - néhol már tényleg idegesítően cuki -, kislányt is. Mi kell még?
Térjünk át egy másik nagyon fontos szereplőre: Camille Camlin-re. A sztorit az ő szemszögéből követhetjük nyomon, amivel én teljesen ki voltam békülve. Ami kevésbé ment le a torkomon az maga a kis csaj hozzáállása bizonyos dolgokhoz. Rögtön egy szerelmi háromszöggel indított, amit én már az előző könyvekben sem szerettem. Ráadásul, hogy a dolgokat tetézze a legjobb barátnőjének is hasonló problémái voltak. Másrészt pedig nem igazán tudtam megérteni a hatalmas nagy pálfordulást, amikor egyik percről a másikra szembe ment az addigi elhatározásával miszerint neki sohasem lesz tetkója.
A mellékszereplőkből már megint nem kaptam eleget! Annyira jó lett volna egy kicsit több részt olvasni, amiben szerepel a cuki kis Olive vagy akárki aki a tetoválószalonban vagy a bárban dolgozik!
Amit még fontosnak tartok megemlíteni: a borzasztó nevek! Nekem már az alapszériában kiborult a bili, amikor mindenkinek a neve T-vel vagy A-val kezdődött. Most pedig kaptam egy csomó C betűs embert, akiket ha az életem múlna rajta sem tudnék megkülönböztetni.  


A borítóról:


Praktikusabb okokból én a magyar kiadás keménytáblás borítóját választottam. Ez itt az első kép :) A baj csak az, hogy utólag jöttem rá mennyire nem illik az egész könyv hangulatához. Ha feljebb néztek, akkor láthatjátok, hogy az idézet mellé is a szebbik kiadást tettem. Ami ugyan csak nem nyerte el tetszésemet, de a regény végén találtam arra utaló jelet, hogy miért pont a páva tollat választotta a tervező.
A 2. képen egy spanyol kiadás borítóját láthattok, ami először kicsit furcsának hathat, de még mindig jobban passzol az írónő előző sorozatának borítójához, ami a spanyol kiadásokat illeti. Én is hasonlót hoztam volna össze.
A következő az egyik kedvencem. Bár a háttér nem éppen a legszebb, de kalitka és a pillangók nagyon tetszenek.
A 4. kép, hasonlóan a 2.-hoz ugyancsak a főszereplő párost mutatja. Az olaszokat hasonló indokok motiválták, amikor kiadták az új sorozat első részét. Én a kettő közül ezt választanám és nem csak azért, mert olaszt tanulok :D.
A 5. kép nálam az abszolút favorit. Kötődik az előző borítókhoz, nem túl giccses, a színek is a helyükön vannak és nincs tele pávatollakkal! A franciák igazán kitettek magukért! ;)



Értékelés:





Travis története:
1. Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés
2. Jamie McGuire: Gyönyörű megváltás - Thomas története
3. Jamie McGuire: Beautiful Sacrifice - Taylor története, magyarul nem jelent meg
4. Jamie McGuire: Beautiful Burn - Tyler története, magyarul nem jelent meg


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése